Mat och minnen!



Hemmagjord müsli.



Yoghurt med müsli.

Hemmagjord müsli har vi nämligen fått av vår fd granne som vi hade när vi bodde i stan. Jag måste säga att det var verkligen gott för egentligen så gillar jag inte müsli.

Jag måste erkänna och säga att jag saknar mina grannar från stan. Här där jag bor nu så säger man knapp hej till varann, då menar jag dom som bor i samma trappuppgång som en. Jag pratade ganska mycket med min  granner från stan. Och det var verkligen trevligt.
Här där vi bor nu så är man ganska så anonym.



Grekisk bondsallad med karré och coppa skinka.

Det var vår middag igår, och det var super gott. Idag så blir det ingen middag hemma eftersom det blir att äta på kalaset som vi ska till. Längtar verkligen till ikväll.

Kommentarer
Postat av: gaby

Det ser gott ut.Vad kul att gå på party.Tänk vad vi tjejer planerar och provar och provar kläder innan vi bestämmer vad vi ska ha på oss,det är lättare för killarna.

2011-03-18 @ 12:49:56
Postat av: Madeleine

Tack så mycket!



Haha. Känner igen mig i det med att göra sig i ordning timmar in. Jag kan duscha typ tre, fyra timmar innan. Sen går jag runt hemma och pillar med olika grejer. Sminkar mig lite. Testar något plagg. Sminkar mig lite mer. Plockar undan. Sen PLÖTSLIGT har jag bara en halvtimme kvar och är typ inte klar med något. Jag är en riktig tidsoptimist privat. Men när det gäller att komma i tid till skolan och/eller jobbet så lyckas jag alltid komma i tid. Märkligt!



Ni norrlänningar pratar väl ändå inte överdrivet mycket?! Trodde mest ni drog in luften och muttrade;) hahaha. Fördomar.. Ha så kul i kväll! Kram

2011-03-18 @ 13:02:59
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: maria

mmm vad gott allting såg ut!=)...toppen med hemmagjord mûsli! måste testas o göra nån dag....nä jag vet här hälsar de knappt heller:/ till slut blir man ju trött på att man är den enda som alltid ska hälsa! så då skiter jag också i det!....ha det så kul på kalaset ikväll kram!=)

2011-03-18 @ 15:43:39
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0