Mitt 30-års kalas!

I fredags var vi tio personer som åt på stans bästa restaurang, nämligen Cook´s Krog. Men först hade vi samling hemma hos mej där jag bjöd på skumpa och tilltugg.




Nu är resten av bilderna från Cook´s Krog, kan säga att maten var så super god.



Min förrätt Carpaccio.



Min varmrätt Grillad oxfile med potatiskaka.



Alla andra åt till varmrätt Kryddgrillat reninnanlår med potatisbakelse.



Till efterrätt åt jag 3 sorters ostar.



Alla andra åt PannacoTa till efterrätt.

Efter vi hade ätit klart på Cook´s krog så blev det en sväng till The Bishops arms. Vi kom hem efter midnatt. Men jag kan säga att jag har aldrig ätit så god födelesdagsmiddag någonsin hihi.

Men min födeledag började redan på natten till torsdag. För så fort klockan hade passerat 00:00 så öppnade vi skump och jag skrapade lotter som jag hade själv köpt haha.




Jag vann 60kr.

Sen var det så kul att min mamma och pappa kom hem till oss så dom var med när vi började fira min födelsedag efter 00:00. Så jag kan säga att det kändes precis som att det var nyårsafton haha.

Kommentarer
Postat av: Nina

Men vad mysigt du verkar ha haft det. Lyx ska man unna sig på sin stora dag :)

Kram.

2011-09-06 @ 19:33:59
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Vilka konstverk ni ätit.

2011-09-07 @ 12:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0