Min påsk!

Eftersom jag jobbade hela påsken så kunde jag bara fira på Långfredag. Eftersom jag slutade tidigt och började sent dagen efteråt.



Det blev en hel del tilltugg till skumpan, så gott var det!



Isbaren.



Jägermeister i ett shotglas gjord av is.

Jepp jag har lärt mej att dricka jägermeister i år, fast det måste vara i ett is shotglas hihi.



Förrätten.

Tror att kötet var av ren eller var det älg, men hur som helst hur gott som helst, mums!
Till varmrätt blev det oxfilé och potatisbakelse till, det var också gott, men jag har aldrig varit så mätt i mitt hela liv som jag var på långfredagen haha.



Kommentarer
Postat av: Gaby

Mysigt.Du ska ha en fin kväll!

2012-04-13 @ 16:13:11
Postat av: Nina

Vilka bilder, läckra! Visst är det gott med jäger :)

Kram.

2012-04-14 @ 08:27:28
URL: http://ninajustme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0