Midsommarafton 2013

Vår Midsommarafton började med att vi åt sill lunch klockan 12 hos mina föräldrar där min morbror och moster var.
 
 
Det vackra Midsommarbordet.
 
 
Mammas vackra tårta och god var den också!
 
Vi var väl ca 4 timmar hos mina föräldrar eftersom klockan 17 skulle vi till våra vänner och fira Midsommar. Så vi åkte till våra vänner och vänta på att vi skulle till Lövskär och fira som vi har gjort dom senaste åren. Men sen när vi alla skulle åka till Lövskär så fick vi höra att dom vi skulle till hade ställt in. Så jag kan väl säga att alla blev förvånad. Så då stannade vi hos våra vänner och hade en jätte bra Midsommarafton.
 
 
Till förrätt fick vi Kräfttoast, som var verkligen super god. Sen så hade man med sej det man skulle grilla till varmrätten. Vi hade med oss entrecote så blev det potatissallad till det och stora svampar som vi grillade sen hade jag även gjort en god röra till köttet.
 
Jag hade en jätte bra Midsommarafton men vår vän sa att nästa år är det vår tur att ha Midsommarafton så det blir så. För det är inte kul när folk ställer in i sista stund. Jag kan förstå om man gör det om det är nån som har dött eller att man har fått magsjuka tex.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

men det var ju tråkigt det blev inställt å med så kort varsel. men skönt ni fick det bra ändå.

2013-06-28 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0