Nyårsafton 2013

Jag måste säga att denna nyårsafton hade allt vad en nyårsupé ska vara. Jag kan säga att jag är så imponerad av mej själv och min sambo. Vi fixade det! Hihi.
 
Det klassiska är att man börjar alltid med en shot och denna nyårsafton så kunde vi inte vara ute för det snöade och regnade så vi fick vara inomhus.
 
 
Självklart Minttu Black mint. Så god!
 
Jag brukar alltid göra tilltugg, men denna gång hoppade jag över för vi åt Ostron istället.
 
 
Älskar ostron.
 
Är det nyårsafton ska man självklart dricka champagne så det drack vi till ostronet och förrätten som var gratinerad hummer som jag inte har nån bild på.
 
 
Moët på magnumflaska.
 
Till huvudrätt blev det oxfilé, potatisbakelse och champagnesås.
 
 
Till dessert hade jag gjort en Lime cheesecake med passionsfrukt. Har tyvärr ingen bild på den heller.
Nu i år har vi lämnat över stafettpinnen till nån annan. Är nöjd att vi har haft två år i rad.
 
Röda tråden som vi hade för vår nyårsfest var Glitter, Glamour och lyxigt och det var det verkligen. Hade på mej en svart paljett klänning så där var det bling bling hihi.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,oj,det kallar jag lyxig NyÅrs Party,i min smak.

Svar: Den var också verkligen i min smak, som sagt jag är så nöjd över hur jag har planerat den =)
Nina

2014-01-04 @ 20:02:09
Postat av: Nina

Oj vilken lyxig nyår! Älskar skumpa och ostron ;)

2014-01-05 @ 08:14:49
URL: http://awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0