Tilltugg

På fredag kommer vi få fin besök av min sambos vän med sambo, då blir det att fixa en middag så det kommer bli super kul och trevligt. För vi träffar dom inte så ofta eftersom dom bor i Stockholm.
Men hur som helst när vi har middagar så brukar vi alltid ha tilltugg först, för jag älskar tilltugg och dricka något gott till.
 
Det här är något som jag har testat att göra och det var riktigt super gott, men det kommer jag inte bjuda på fredag.
 
 
Ostboll heter den och jag har tagit receptet från en bloggare.
 
 
Super goda champagnekex med parmesan och lax från boken Sommarfest med systrarna von Sydow.
 
Jag hade lite svårt att göra kexen, men sen när allt blev klart så var det sååå gott, så ni måste helt klart att testa att göra dom!
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

MMMMMMM,dom är nog super goda.Håller med dej ,att det är gott med tilltugg.Du ska ha det bra i supervärmen.Norrbottenskusten har ju tropisk värme. Kram

Svar: Jag älskar att göra tilltugg och äta dom hihi. Det är som trevligt att kunna bjuda på sånt medans man väntar på att förrätten eller varmrätten ska bli klar =) Kram
Nina

2014-07-22 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0