Skaldjursfrossa!

Dags att börja visa bilder från i lördags när vi hade skaldjursfrossa. Det var verkligen super gott. Jag nöjt av varje tugga.
 
 
Kvällens dukning fick gå i svart, vit och orange. Mitten av bordet ser ni min nya planka från Jamie Oliver, hade tilltuggen där.
 
 
Mer tilltugg/förrätt på tallriken.
 
 
Allt det vi åt, ostron, krabba, hummer, rökta räkor, blåmusslor, aioli, surdegsbröd och så hade jag gjort vispat smör med tryffel.
 
 
Drack ett jätte gott vin till det här, Chablis.
 
 
Brownie bit till efterrätt, som vanligt vill jag ha lite flingsalt på det hela hihi.
 
Som ni ser så hade vi jätte trevligt. Vi hade nämligen tagit en helg gourmepåse från Hemmagastronomi, men ostron och brownie köpte vi till som extra och vispat smör hade jag gjort själv, så enkelt och gott.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gaby

Vilken FEST,så lyxigt. Kram

Svar: Det var det verkligen =) Kram
Nina

2014-11-04 @ 15:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0