Dinner

 
I måndags blev det att jag tillagade lättlagad igen. Eftersom vi har haft rätt mycket fläskkarré i frysen. I sommars så köpte vi en hel del eftersom vi tänkte att vi skulle grilla mycket. 
 
Nu har jag iallafall tömt frysen på fläskkarré och idag blir det att äta rester från den här måltiden. Vill ni har receptet så är det bara gå in på Ninas Matrecept
 
Jag vet inte hur ni är, men jag har blivit så här att jag vill bara äta svenskt kött eftersom man har hört så mycket om köttet från Danmark och så. Jag vill vet vad jag får i mej. Så närodlat och närproducerat gäller för mej!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här vi har beställt köttlåda från en gård här i lule. Kan inte bli bättre än så 😀
hoppas ni får en trevlig helg.

Svar: Det låter bra, då är man inte ensam om att vara nojig, men man vill ju gärna veta vad man får i sej för något =) Vad bra att ni har köpt från en gård, det skulle vi också behöva göra. Detsamma ni ska också ha en jätte trevlig helg!
Nina

2014-10-29 @ 20:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0