Keep calm girls it´s friday!

 
Förra veckans fredags tulpaner som jag fick av min mamma.
 
Äntligen fredag, som jag har längtat efter denna dag. För det är min lediga helg. Har jobbat idag och igår, men det känns som att det har blivit dåligt med sömn dom här dagarna för jag är jätte trött.
 
Igår passade jag på att köpa min helgsbukett, fast det blev hela fyra st buketter med tulpaner med olika färger, jag som annars bukar gilla enfärgade tulpaner hihi. Men jag är inne på färger just nu.
 
 
Ja, här har ni beviset på alla tulpanerna jag köpte igår hihi. Det är klart att man hoppar på erbjudan tre buketter med tulpaner för 99 kr på Blomsterlandet.
 
Nu ska jag njuta av min fredag, men jag har ingen aning vad det ska bli för middag, men ett glas vin förtjänar vi alla hihi.
 
Ha nu en super härlig fredag och rå om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0