Tips till helgens middag!

 
Vad härligt det är att det är fredag imorgon. En av mina favorit dagar. Det är verkligen något med helger, fast jag jobbar två helger i månaden. Men då längtar man verkligen när ledig helgen faller in.
 
Har ni börjat planera erat fredagsmys/helg? 
Jag har fullt upp denna helg, ganska så kul måste jag säga. Jag hoppas även att vi ska få in en söndags korvgrillning, det hör som till söndagar hihi.
 
Vi hade en middagsbjudning för några veckor sen. Dags att visa vad vi bjöd på.
 
 
Vi hade ingen förrätt vi hade istället lite tilltugg/snittar istället. Små Kalix löjromstoast och mini krustader med hummer och krabbröra.
 
 
Huvudrätt färsk torskrygg med smörslungad potatis och sparris och så hade jag gjort en champagnesås.
 
 
Efterrätt Créme brulee med en chokladbit och en Baileys.
 
Allt var super gott som vanligt och jag var verkligen nöjd med middagen!

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vad det ser gott ut!

Svar: Tack och det var verkligen gott!! =)
Nina

2015-03-19 @ 19:38:22
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Johan

Låter mycket gott.

Svar: Det va verkligen super gott! =)
Nina

2015-03-20 @ 05:11:55
URL: http://nouw.com/soulful
Postat av: Gaby

Torskrygg sååå gott.Har aldrig gjort champagne sås,det låter smaskens.

Svar: Den måste du testa att göra den nån gång, för det är så lätt =)
Nina

2015-03-20 @ 10:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0