Valborgsmässoafton Och Första Maj!

Vilka dagar man har haft framför sej sen Valborg. Som ni vet så firade vi Valborg hemma hos oss med mina föräldrar men även min bror och svägerska kom över till oss. Vi åt en jätte grym god hemmagjord plankstek, måste helt klart börja göra det oftare. 
 
Sen på första maj var vi bortbjudna till våra vänner C och S och fick årets första grillning, det var super gott, fanns en hel del tillbehör att välja på. Vi blev verkligen bortskämda och vi kom inte hem förrän 04 på morgonen, så kan väl meddela att var jag jätte trött när jag jobbade på lördag, men det gick bra tack och lov hihi.
 
 
Måste bara visa detta vackra gamla medicinskåpet som dom har och dom bor verkligen i ett snyggt hem!
 
 
Våra vänner.
 
Så sammanfattning kan man säga att jag har verkligen haft bra helg fast man har fått jobba samtidigt. Nu jobbar jag bara en till helg sen har jag mina lediga helger framför mej och det kommer hända en hel del på dom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0