Min dag idag!

Idag är det en speciell dag, för det är min födelsedag. Tänk nu har den dagen kommit. Och vad har jag gjort, jo jag steg upp redan klockan 07:00 för att gå till gymmet och träna kondition. Sen var det bara hem och äta frukost/lunch.
 
 
Smörgåstårta.

Jag älskar smörgåstårta och idag passar det bra att äta en bit när man fyller år. Sen så är det så super gott med smörgåstårta som har krossad ostbågar runt tårtan. Har en till bit att äta sen när min sambo kommer hem, för vi kan inte leva på vanliga tårta och fikabröd idag.
 
Sen var jag en sväng till stan för jag ville gå på internationella matmarknaden och jag shoppade något, men det blev faktiskt inget till min Chanelsamling. För jag var ute efter en stor skål och ett uppläggningsfat som fanns förra året. Så det var synd, men min plånbok blev glad.

Kommentarer
Postat av: Alice

Grattis på födelsedagen!!
Ostbågar på smörgåstårtan.. Haha intressant tanke :P
Ha en bra dag!!
Kram

Svar: Tack så mycket! =) Jag lovar dej att det är super gott, du måste testa det!Ha en jätte bra dag! Kram
Nina

2015-09-01 @ 15:24:56
URL: http://www.lacelife.blogg.se
Postat av: Gaby

GRATTIS på din födelsedag.Kram

Svar: Tack så mycket! =) Kram
Nina

2015-09-01 @ 15:40:45
Postat av: Sarah

Grattis :)

Svar: Tack så mycket! =)
Nina

2015-09-01 @ 16:23:39
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Nina

Mums vad gott! Stort grattis =)

Svar: Tack så mycket! =)
Nina

2015-09-03 @ 11:13:01
URL: http://www.awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0