Snart helg!

Känner att jag vill skriva av mig ikväll fast klockan slår just 21:00.
 
Den är dagen var som lite speciell skulle man kanske kunna säga, inget vettigt blev gjort. Men jag har fått mig två julmagasin att läsa, så jag skulle kanske börja göra det innan det blir alldeles för sent. Jag ser verkligen framemot helgen. För det kommer hända lite roliga och trevliga saker.
 
Jag har hittat lite gamla bilder, dvs från 2018. Som man skulle kunna visa nu när vi går mot fredag.
 
 
Tyvärr så kommer jag inte ihåg vad det är för drink, men den ser god och höstig ut!
Vet att jag drack den i Skellefteå.
 
 
En GT är aldrig fel, den drack vi oxå i Skellefteå.
 
 
Cava är aldrig fel.
 
Imorgon så kommer vi laga till en fredagsmiddag. Jag har ju en hel del kokböcker och det är verkligen på tiden att börja laga middag av dom recepterna som finns i böckerna. För det har verkligen blivit dyrt att gå ut och äta på fina restuanger. Så varför inte börja göra mer lyxmat hemma och det blir ju mycket billigare. Fast det har även blivit dyrare att handla hem mat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0